• Pokut ve Sal Yaylası Turu

Pokut Yaylası
Sal Yaylası

Hareket Saati: 09.00

Saat 09:00’da acentamızın önünden turumuza başlıyoruz. Karadeniz sahil yolundan mavi ve yeşil çizgisi arasından adeta süzülerek çayeli,pazar ve ardeşen ilçelerini geçtikten sonra fırtına deresine giriyoruz. Fırtına deresi boyunca yapacağımız gezi sonrası şenyuva köyüne varıyoruz. Çinçiva köprüsünde fotoğraf çekimi anı ölümsüzleştirmek için zaman veriyoruz,daha sonra pokut yaylasına doğru gidiyoruz karadenizin yayla manzarası ile meşhur olan pokut yaylasından doğa yürüyüşleri ile otantik yayla evlerini gezdikten sonra gezimizin en güzel anlarından olan cennet yeşili, mis kokulu çam ormanının arasından 25-30 dk yürüyerek sal yaylasına hareket ediyoruz. 2002m rakım geleneksel ahşap evleri ile otantik özelliği koruyan manzara ile turumuzu tamamlamış oluyoruz.

NOT:  Pokut ve Sal Yaylası Turu için koltuk sayımız sınırlıdır. Geç kalmadan rezervasyonunuzu yaptırınız.

Yorum Yap

Not: HTML'e dönüştürülmez!
    Kötü           İyi

Pokut ve Sal Yaylası Turu

• Ürün Kodu: okba0018
  • Stok Durumu: Stokta var
  • 70,00 TL

Size Nasıl Yardımcı Olabiliriz?
Okba Tour Canlı Destek
Whatsapp üzerinden bize sorun.